Informacja telefoniczna

z telefonów stacj. i kom.:

703 403 350

(koszt 2,10zł/min + 23% VAT)

 

Rezerwacja telefoniczna

biletów dalekobieżnych

w godzinach 7:00-18:00

52 327 61 61 

Zobacz więcej

Sprzedaż biletów przez Internet

Jak zakupić bilet

Aby dokonać zakupu biletu, należy wyszukać połączenie za pomocą wyszukiwarki  połączeń. Jeżeli obok ceny biletu znajduje się ikona "Kup bilet" oznacza to, że istnieje możliwość zakupu biletu na to połączenie. Po kliknięciu w ikonę "Kup bilet" należy wypełnić formularz zakupu oraz dokonać płatności.

 

Liczba dostępnych biletów

Aby sprawdzić liczbę dostępnych biletów do sprzedaży internetowej należy  najechać myszką na aktywną ikonę „Kup bilet” pojawia się informacja o  ilości dostępnych miejsc.

Dodatkowe bilety można zakupić u kierowcy lub na dworcu.

Jeżeli ikona Kup bilet jest szara, oznacza to, że sprzedaż na ten kurs jest już zamknięta lub wybrany dzień podróży przekracza 30 dniowy okres przedsprzedaży.

 

Forma dostarczenia biletu

Jeżeli zakupiłeś bilet zabierz bilet ze sobą do autobusu - telefon z SMS-em lub wydrukowany bilet, który dostałeś na e-mail. WAŻNE: razem z biletem zabierz do autobusu dokument tożsamości, którego dane podałeś podczas zakupu biletu – będzie on sprawdzony przez kierowcę. Jeśli kupiłeś bilet z ulgą, zabierz do autobusu dokument uprawniający do tej ulgi.

 

Jeżeli podczas zakupu biletu wybrałeś formę dostarczenia biletu jako SMS możesz go również otrzymać w formie PDF na e-mail wchodząc w zakładkę „Mój Panel” i logując się (jeśli posiadasz konto w serwisie e-podróżnik.pl) lub wprowadzając Numer Biletu. Następnie kliknij „Pobierz bilet w PDF” lub „Wyślij na e-mail lub SMS”.

 

Zmiana danych osoby na bilecie

Aby zmienić dane osoby na bilecie należy wejść w zakładkę „Mój Panel” i zalogować się (jeśli posiadasz konto w serwisie e-podróżnik.pl) lub wprowadź Numer Biletu. Następnie kliknij „Edytuj dane okaziciela” i popraw dane.

 

 

Bilet w formie SMS

Bilet można zakupić w formie SMS. Otrzymujesz bilet SMS (2 SMS-y) oraz, w razie ich utraty, możesz, po zalogowaniu się do systemu e-podróżnik.pl, ponownie (maksymalnie 2 razy) wysłać sobie bilet SMS na telefon komórkowy.

 

Zwrot biletu

Bilet można zwrócić tylko, jeśli na dany kurs lista rezerwacyjna nie została jeszcze zamknięta. Aby sprawdzić czy dany bilet można jeszcze zwrócić należy w zakładce „Mój Panel” zalogować się (jeśli użytkownik posiada konto w serwisie e-podróżnik.pl) lub wprowadzić Numer Biletu. Następnie należy kliknąć „Zwróć bilet” - jeśli zwrot biletu nie jest już możliwy pojawi się odpowiedni komunikat.

Jeśli zwrot biletu jest możliwy pojawia się okienko, w którym należy wybrać bilet, który chcesz zwrócić oraz podać numer konta bankowego, na które przelejemy pieniądze. Zgodnie z regulaminem mamy 14 dni roboczych na dokonanie zwrotu pieniędzy.

 

UWAGA:za zwrot biletu z winy klienta pobierana jest opłata manipulacyjna w wysokości 10 % wartości biletu. Wysokość opłaty manipulacyjnej podana jest w okienku zwrotu biletu.

 

Promocja "Tanie Powroty z Komfort Busem" obowiązuje wyłącznie przy rezerwcji poprzez formularz rezerwacji dostępny na stronie . Regulamin promocji 

 

 

 

Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bydgoszczy Sp. z o.o.

85-097 Bydgoszcz | ul. Jagiellońska 58

KRS Nr 0000056966 Sad Rejonowy w Bydgoszczy | Kapitał Zakładowy 2.600.000 PLN

tel. +48 52 / 322 90 57 | fax.+48 52 / 322 05 81

E-mail: ppks@pks.bydgoszcz.pl | Internet: www.pks.bydgoszcz.pl

Facebook
Facebook